 |
www.konwalie2.fora.pl Forum Osiedla Konwalie 2 Zgorzała
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zajka
Administrator forum
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Pią 18:46, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Gwarancje mam "podbitą" przez firme HYDROINSTAL - Jarosław Pawluk, ale szukajka na stronie detricha nie znajduje tej firmy jako uprawnionej do uruchomienia tego pieca...
Dopiero w poniedzialek moge zadzwonic i potwierdzic,
czy ktos z was tez ma przez ta firme uruchamiany piec i wzywal inna ekipe ws serwisu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej_i_asia
MASTER
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 1155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
|
Wysłany: Pią 21:58, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tak samo.
Dzwoniłem w tej sprawie do de dietricha (Wrocław ?) i powiedziano mi, że ta firma to ani instalator, ani serwisant.
Rozmawiałem z szefem hydraulików.
Ten zadzwonił do de dietrich Warszawa i oddzwonił mówiąc do mnie:
"Wszystko jest OK. Ma wszelkie uprawnienia. Koleś w Warszawie jak Pan chce może przekazać kopie uprawnień. Stwierdził, że pewnie Pan dzwonił do Wrocławia, że Pana w błąd wprowadzili, tam tacy są".
Ale przyszli inni serwisanci, zobaczyli że gwarancja poprawnie wypełniona, spytali czy robił, dał czy wziął analizę spalin i tyle.
Czyli chyba OK.
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zajka
Administrator forum
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Nie 7:39, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A mi powiedzieli w dietrichu ze gwarancja bez wydruku zrobienia analizy spalin z uruchomienia jest nieważna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zajka
Administrator forum
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Czw 8:22, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czy wszyscy macie dwie pieczątki na gwarancji de dietricha?
Chodzi o pieczątke instalatorów i uruchamiaczy pieca.
Wczoraj byl u mnie autoryzowany serwis de dietricha i skasował mnie 200zł bo mam nieważną gwarancję, nie ma pieczątki instalatorów.
Od prawie 2 tygodni próbuje sie dodzwonic do tej babki i zero odzewu, nie raczy odebrać telefonu. NIE POLECAM!
Z ciekawostek powiem, że moj piec byl ustawiony jak dla gazu ziemnego i miał złą szczelinę na elektrodzie zapalającej gaz.
Uruchamiała piec firma HYDROTECH - NIE POLECAM, spieprzył facet po całości sprawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej_i_asia
MASTER
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 1155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
|
Wysłany: Czw 17:44, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
No to kolegę naciągnęli
1. W gwarancji jest miejsce wyłącznie na pieczątkę uruchamiającego.
2. W warunkach gwarancji nie ma mowy o tym kto ma instalować kocioł, aby gwarancja była ważna. Tak samo powiedział mi instalator i hydraulicy: Może Pan go sam zainstalować, ale uruchomienia musi dokonać autoryzowany punkt.
Tak więc musisz mieć pieczątkę uruchamiającego (Hydroinstal), a nie instalatora (według warunków gwarancji).
Co innego jak by było napisane, że instalacji musi dokonać uprawniony/autoryzowany instalator, a uruchomienia autoryzowany uruchamiacz.
Moi (z raszyna) sprawdzali i nie mieli żadnych wątpliwości co do ważności gwarancji.
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andrzej_i_asia dnia Czw 17:47, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zajka
Administrator forum
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Wto 13:40, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Generalnie kase wzięli dlatego że piec był totalnie źle ustawiony
Firma HYDROTECH powiem wprost, znowu WALI W CH*A! Najpierw mówią że oni juz zamowili ten elektrozawór i go wymienią a potem znowu nie przyjeżdzają!
Przestrzegam wszystkich z II-etapu, bierzcie sprawdzone firmy do uruchamiania pieca!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zajka
Administrator forum
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Czw 7:52, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Opowieści ciąg dalszy...
Polecona przez de dietrich firma z Warszawy, jako ponoć najlepsza była już 3 razy, powymieniali jakieś części w piecu, poustawiali i...
W piecu nadal gaz wybucha...
Jutro 11sta wizyta serwisantów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lubia
Swój!
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
|
Wysłany: Pią 17:38, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
zajka napisał: |
Jutro 11sta wizyta serwisantów...  |
Do wizyty jednak nie doszło, bo...bo ten...bo serwisant nie miał czasu, czy tam coś mu wypadło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zajka
Administrator forum
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Sob 8:59, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Do listy nieżetelnych firm dołączam polacaną przez de dietricha firmę KOTREM.
Panowie po wyczerpaniu pomysłów unikają ponownych wizyt, umawiają się że zadzwonią, nie dzwonią, sciemniaja ze musze skonsultowac termin wizyty, nie oddzwaniają. Generalnie grają na spławienie klienta.
Na moją listę partaczy dopisuję firmę KOTREM. - NIE POLECAM!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej_i_asia
MASTER
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 1155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
|
Wysłany: Sob 18:52, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem do czynienia z 2 autoryzowanymi serwisami De Dietrich - oba niekompetentne, nie znają zasady działania kotła, robią prawie wszystko z instrukcją w ręku.
Zajka natknął się na kolejnego - też z niepełną wiedzą.
Wygląda na to, że po kupnie De Dietricha może być spory problem z serwisem.
Drugi raz tego kotła bym z tego powodu nie wybrał.
Zajka, na twoim miejscu napisał bym do De Dietrich maila opisującego całą sytuację i informującego ile tygodni czekasz na rozwiązanie zgłoszenia reklamacyjnego, oraz z tego powodu prośbę o wymianę kotła.
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zajka
Administrator forum
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Nie 10:14, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
andrzej_i_asia napisał: | Zajka, na twoim miejscu napisał bym do De Dietrich maila opisującego całą sytuację i informującego ile tygodni czekasz na rozwiązanie zgłoszenia reklamacyjnego, oraz z tego powodu prośbę o wymianę kotła.
Andrzej |
Wczoraj juz to zrobiłem, dołączyłem wszystkie kwity z analiatora, protokoły i żądanie wypełnienia warunków gwarancji... ciekawe co odpiszą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej_i_asia
MASTER
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 1155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
|
Wysłany: Nie 14:46, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Szanowny Panie,
W celu realizacji napraw gwarancyjnych kierujemy Pana do jednego z serwisantów.
Najlepsza firma w Warszawie to KOTREM.
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KosiiMazakii
Zarząd Wspólnoty
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 1619
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Skąd: 1G/1
|
Wysłany: Pon 9:21, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
...prosimy o zdemontowanie pieca, zapakowanie w ORYGINALNE opakowanie i dostarczenie do siedziby firmy. Ze swojej strony obiecujemy zająć się Pana reklamacją najszybciej jak to będzie możliwe. przypominamy jednocześnie, że zgodnie z umową termin realizacji tego typu naprawy to 21 dni roboczych.
Dziękujemy za wybór naszych produktów, zadowolenia klienta to nasz priorytet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zajka
Administrator forum
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
|
Wysłany: Wto 11:00, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dostałem odp z de dietricha...
Cytat: |
Witam Pana
Nie mogę odpowiadać za działania firmy Hydroinstal, nie jest to nasz serwis gwarancyjny.
Natomiast firma Kotrem pozostaje do Pana dyspozycji.
[...]
Będziemy dalej analizować przyczyny złej , zgłaszanej przez Pana , pracy kotła.
|
Sprzedam piec, de dietrich, mało używany, chce ktoś kupic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KosiiMazakii
Zarząd Wspólnoty
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 1619
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Skąd: 1G/1
|
Wysłany: Wto 12:03, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
będziemy dalej analizować....a tu nocki coraz zimniejsze...
zgłoś tam gdzie kupiłeś by ci wymienili na nowy bo ten jest wadliwy a Ty musisz grzać chałupę, jak nie to postrasz uokik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|