Forum www.konwalie2.fora.pl Strona Główna www.konwalie2.fora.pl
Forum Osiedla Konwalie 2 Zgorzała
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Furtka
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.konwalie2.fora.pl Strona Główna -> Sprawy Osiedlowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KosiiMazakii
Zarząd Wspólnoty



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 1619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: 1G/1

PostWysłany: Śro 10:38, 30 Sty 2013    Temat postu:

Deweloper stwierdził, że utraciliśmy gwarancję montując panele dotykowe.
Na pytanie dlaczego montaż panelu dotykowego w budynku nr 1 (dużo wczesniej) nie wpłynął na gwarancję, nie otrzymałem odpowiedzi.

Ponieważ uruchomienie furtki jest priorytetem a zmarnowaliśmy już dość czasu przekazując tak "trudną" sprawę administratorowi, w pierwszej kolejności chcemy uruchomic furtkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzej_i_asia
MASTER



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 1155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy

PostWysłany: Śro 15:41, 30 Sty 2013    Temat postu:

KosiiMazakii napisał:

Szukamy też nowego administratora...każda porada, podpowiedź czy oferta będzie bardzo cenna.


Skoro każda podpowiedź jest cenna, to ja proponuję firmę która się ceni.
A obecny ile dostaje 500 PLN BRUTTO ! ? Od tego odjąć różne podatki, koszty pracowników i inne koszty - i co, mają z nas zarobku na czysto może 200-300 PLN/m-c ? Komu by się chciało za taką kasę "lizać innemu tyłek" ?

Andrzej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajka
Administrator forum



Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy

PostWysłany: Śro 17:00, 30 Sty 2013    Temat postu:

Odpowiedź od administratora:

Cytat:
Czekamy na wyznaczenie terminu naprawy przez serwis
Spodziewamy się naprawy w tym tygodniu.
Niestety Wspólnota nie ma podpisanej stałej umowy serwisowej (co jest opłacalne finansowo)
ale w tym przypadku trzeba dłużej czekać



Pytanie czy tylko jedna firma jest która umie to naprawić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KosiiMazakii
Zarząd Wspólnoty



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 1619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: 1G/1

PostWysłany: Śro 19:45, 30 Sty 2013    Temat postu:

andrzej_i_asia napisał:
KosiiMazakii napisał:

Szukamy też nowego administratora...każda porada, podpowiedź czy oferta będzie bardzo cenna.


Skoro każda podpowiedź jest cenna, to ja proponuję firmę która się ceni.
A obecny ile dostaje 500 PLN BRUTTO ! ? Od tego odjąć różne podatki, koszty pracowników i inne koszty - i co, mają z nas zarobku na czysto może 200-300 PLN/m-c ? Komu by się chciało za taką kasę "lizać innemu tyłek" ?

Andrzej


Nigdy administrator nie poinformował nas, że wynagrodzenie jakie otrzymuje jest za niskie. Nigdy nie próbował negocjowac ceny, twierdząc, że zakres prac, czy czynności jakie ma wykonywać są nieadekwatne do otrzymywanego wynagrodzenia.
Nie jest naszym celem obniżanie kosztów do tego stopnia by usługi były wykonywane na "odwal się".
Nie jest też naszym celem informowanie firm z nami współpracujących, że powinniśmy im płacić więcej. W naszym interesie jest wynegocjować dobrą cenę za usługi.

My oczekujemy tylko, ze ktoś będzie się wywiązywał z podpisanej umowy...tak jak my wywiązujemy się z umowy opłacając faktury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KosiiMazakii
Zarząd Wspólnoty



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 1619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: 1G/1

PostWysłany: Śro 19:50, 30 Sty 2013    Temat postu:

zajka napisał:
Odpowiedź od administratora:

Cytat:
Czekamy na wyznaczenie terminu naprawy przez serwis
Spodziewamy się naprawy w tym tygodniu.
Niestety Wspólnota nie ma podpisanej stałej umowy serwisowej (co jest opłacalne finansowo)
ale w tym przypadku trzeba dłużej czekać



Pytanie czy tylko jedna firma jest która umie to naprawić?


g...o prawda....
wystarczył jeden telefon do firmy serwisującej by otrzymać informację, o której nie wiedział, lub nieraczył nas poinformować administrator, że podjęcie wezwania serwisowego ZAWSZE poprzedza opłacenie fv proforma. Dziś rano zgłosiłem takie zapotrzebowanie, czekam na fv proforma, jak ją otrzymam od razu opłacimy i prześlemy potwierdzenie, by przyspieszyć naprawę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.a.m
Świeżak



Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: konwalie1

PostWysłany: Czw 10:42, 31 Sty 2013    Temat postu:

też kiedyś (jak wszyscy) korzystaliśmy z cpm... a potem jeszcze ze dwie firmy były aż w końcu mamy zarządcę który póki co spełnia nasze oczekiwania Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KosiiMazakii
Zarząd Wspólnoty



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 1619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: 1G/1

PostWysłany: Czw 11:58, 31 Sty 2013    Temat postu:

a to jakas tajemnica? czy możesz zdradzić, polecić konkretną firmę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KosiiMazakii
Zarząd Wspólnoty



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 1619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: 1G/1

PostWysłany: Czw 12:00, 31 Sty 2013    Temat postu:

KosiiMazakii napisał:

...Dziś rano zgłosiłem takie zapotrzebowanie, czekam na fv proforma, jak ją otrzymam od razu opłacimy i prześlemy potwierdzenie, by przyspieszyć naprawę.


Podpisaliśmy, opłaciliśmy i wysłaliśmy potwierdzenie...czekamy na serwis. Prawdopodobnie będzie jutro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.konwalie2.fora.pl Strona Główna -> Sprawy Osiedlowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin